
Emri i Lëndës : Planifikimi dhe Vlerësimi II (Arsim Fillor) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
PRD 224-1 | B | 4 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Qëllimi i kësaj lënde është që tu japë informacion të rriturve, fëmijëve dhe familjeve të tyre për të mësuarin dhe zhvillimin e fëmijëve duke i ofruar programe. Vlerësimi i zhvillimit dhe të mësuarit të fëmijëve përfshin vëzhgimin inteligjent të fëmijëve nga mësues me përvojë dhe njohuri me qëllim përmirësimin e programit. Vlerësimi kryhet minutë pas minute ndërkohë që të rriturit dëgjojnë, shikojnë, dhe ndërveprojnë me një fëmijë apo me grupe fëmijësh. Këto vëzhgime të vazhdueshme na sigurojnë informacionin bazë për një vlerësim më të thellë që është pjesë integrale e marrjes së vendimeve për përmbushjen e nevojave të fëmijëve. | |||||||
Objektivat | Planifikimi, masat dhe vlerësimi mund të na japin katër lloje informatash për: fëmijët, prindërit, mësuesit, dhe programet. Lënda në tërësi paraqet strategji kryesore se si të planifikojmë, të masim dhe të vlerësojmë: 1. Identifikimi i fëmijëve që mund të kenë nevojë për shërbime të specializuara. 2. Planifikimi i mësimeve për individët dhe grupet e fëmijëve. 3. Përcaktimi i përmirësimit të programit dhe nevojat e zhvillimit të stafit. 4. Vlerësimi se si një program po realizon qëllimet tek fëmijët. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Koncepte të lidhura me matjen dhe vlerësimin. | |||||||
2 | Koncepte të lidhura me matjen dhe vlerësimin. | |||||||
3 | Karakteristika të matura në edukim. | |||||||
4 | Konceptet e lidhura me matjet dhe vlerësimin. | |||||||
5 | Besueshmëria dhe vlefshmëria. | |||||||
6 | Besueshmëria dhe vlefshmëria. | |||||||
7 | Mjetet matëse. | |||||||
8 | Provimi i Ndermejtem | |||||||
9 | Përgatitja e temave në varësi të llojit të provimit. | |||||||
10 | Përgatitja e temave në varësi të llojit të provimit. | |||||||
11 | Statistikat mbi zhvillimin. | |||||||
12 | Testi i statistikave. | |||||||
13 | Matje dhe vlerësim alternativ. | |||||||
14 | Vlerësim dhe shënime. | |||||||
15 | Vlerësim dhe shënime. | |||||||
16 | Provimi Final. | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | Leksione, diskutime, pyetje dhe përgjigje, punë grupi, demostrime, ushtrime-prakikë, zgjidhjen e problemve. | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studenti do të jetë në gjendje për të diskutuar rëndësinë e matjes dhe vlerësimit në aktivitetet edukuese dhe të mësimdhënies: • Ai shqyrton përmbajtjen e matjes dhe vlerësimit . • Ai heton domosdoshmërinë e matjes dhe vlerësimit. • Ai diskuton se si matja dhe vlerësimi janë trajtuar në programin e fushës së tyre. | |||||||
2 | Studenti do të jetë në gjendje të shpjegojë konceptet themelore në lidhje me matjen dhe vlerësimin: • Ai shpjegon konceptet që lidhen me matjen dhe vlerësimin. • Ai sqaron marrëdhënien midis koncepteve që lidhen me matjen dhe vlerësimin. • Ai diskuton përbërësit që mund të maten në edukim. | |||||||
3 | Studenti do të jetë në gjendje të përgatisë mjetet matëse të përshtatshme për karakteristika të ndryshme të matshme të edukimit : • Ai shpjegon karakteristikat themelore të mjeteve matëse. • Ai shqyrton mjetet matëse të përgatitura si lloje të ndryshme. • Ai përgatit draftin e mjetit matës në lidhje me fushën e tij. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 15 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 3 | 45 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 5 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 65 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 35 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 3 | 7 | 21 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 14 | 14 | |||||
Provimi final | 1 | 14 | 14 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)