Përgjegjëse e Departamentit

Dr. Ana Uka u dipllomua nga Universiteti i Stambollit në degën e Shkencave të Edukimit, specialiteti Psikologji Këshillimi dhe Pedagogji në vitin 2006. Ajo ka mbaruar ciklin e dytë të studimeve Master i Shkencave në fushën e Studimeve mbi Edukimin, Familjen dhe Fëmijët në Universitetin Leiden në Hollandë. Së fundmi ajo mbaroi studimet doktorale rreth Studimeve Ndërkombëtare mbi Familjen dhe Komunitetin në Institutin e Familjes dhe Jetës në Komunitet në Universitetin Clemson në Karolinën e Jugut në SHBA.

Ajo ka punuar si eksperte vizitore nëpërmjet Këshillit të Programeve Ndërkombëtare (CIPUSA) të Departamentit të Shtetit Amerikan në disa qendra dhe shkolla si Qendra e Shërbimeve ndaj Familjes dhe Fëmijëve dhe Qendra e Shërbimeve ndaj Familjeve Katolike në Kalamazoo/Michigan, West Central School of MRDD në Columbus/Ohio dhe Akademia e Shkencave "Harmony" në Veri të Austin-it, Texas, SHBA gjatë periudhës gusht 2007 – janar 2009.

Duke filluar nga viti akademik 2011-2012, Dr. Uka është anëtare e stafit akademik me kohë të plotë në Fakultetin e Filologjisë dhe Edukimit në Kolegjin Universitar “Bedër” ku ajo është atashuar si lektore në Departamentin e Shkencave të Edukimit, Programi Psikologji Këshillimi dhe Pedagogji. Ajo gjithashtu mban edhe pozicionin e koordinatores se Zyrës së Marrëdhënieve me Jashtë në Bedër që nga tetori 2018.

Fusha kërkimore e saj fokusohet në problemet e edukimit dhe zhvillimit të fëmijëve dhe adoleshentëve, mirëqenia e fëmijëve, marrëdhëniet në familje, sfidat e prindërimit, fuqizimi i partneriteteve familje-shkollë, neglizhimi dhe abuzimi me fëmijët, dhuna në familje, pjesëmarrja qytetare e të rinjve, dhe zhvillimi i të rinjve dhe komunitetit.

Ajo eshte anetare aktive ne disa shoqata profesionale si brenda ashtu edhe jashte vendit si: Shoqata Amerikane Psikologjike (APA), Aleanca Globale per Shendetin Bihejvioral dhe Drejtesi Sociale e njohur me pare si Shoqata Amerikane Ortopsikiatrike, Instituti Shqipetar i Sociologjise, Rrjeti i Abuzimit, Dhunes dhe Shendetit Mendor dhe COST actions. 

 

 

 

Irena Shehu, PhD

Irena Shehu, PhD

[email protected]

Employement Type : Full-time
Office : 0. Floor / 4
Office Tel No. : 0
Gender : Female
   

EDUCATION

European University of Tirana PhD - Doctorate
Year Completed : 2016
Faculty : Faculty of Social Sciences
Department : Department of Pedagogy and Psychology
Program : Pedagogy and Psychology
Country : Albania
University of Tirana MA - Master
Year Completed : 2010
Faculty : Faculty of Foreign Languages
Department : English Language
Program : Intercultural Language and Communication
Country : Albania
University of Shkoder BA - Bachelor
Year Completed : 2005
Faculty : Facculty of Foreign Languages
Department : English Department
Program : English and American Studies
Country : Albania

TRAINING

Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA) 2018
Type : Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English
Topic : Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA)
Year : 2018
Instution : Staffordhouse London
Country : United Kingdom
0
Type :
Topic :
Year : 0
Instution :
Country :

LANGUAGE

English C2
Language : English
Is Native Language? : No
Level : C2
Role Type : Academic
Position : Lecturer
Unit : Department of Education and English Language
Period : Jul 2022 - Aug 2024
Status : Completed
Role Type : Administrative
Position : Head of Department
Unit : Department of Education and English Language
Period : Jul 2022 - Jul 2024
Status : Completed
Role Type : Academic
Position : Lecturer
Unit : Department of Economy and Business
Period : Nov 2020 - Aug 2022
Status : Completed
1. “Causes of Reading Comprehension deficiency in the foreign language, case study Albania”/Book of Proceedings 4th International Conference on Educational Sciences ICES 2015,Hëna e Plotë Bedër University, Tiranë, Albania,ISBN 978-9928194-18-3 2. “Techniques used for Reading Comprehension instruction, case study Albania.”International Conference on Social Sciences 11-12 September 2015.Süleyman Şah University, Istanbul TurkeyTurkey6th_ICSS_2015_Proceedings_Book_Vol_3_ISBN_9788890916335.pdf 3.”The impact of Extensive Reading on Reading Comprehension in the Foreign Language” /ICTEA 2015, The 4th International Multidisciplinary Conference on Integrating Science in New Global Challenges, Proceeding Books, 27-29 March, Dubrovnik, Croatia, Volume 1. ISBN :978-9928-4221-5-6 4. “Reading Comprehension activities influence on Second Language learning.” 1International Online Conference New Dimensions of Philology, Languages, Literature, Linguistics, Culture; April 13-19 , Poland 5. “READING COMPREHENSION PROBLEMS ENCOUNTERED BY FOREIGN LANGUAGE STUDENTS, CASE STUDY: ALBANIA” /4 th International Conference on Social Sciences, Bucharest, 27 February 2015, ISBN 9788890916342 Articles in Journals 1. “Implementing Reading Comprehension activities to promote Foreign Language Vocabulary Acquisition, case study Albania.”/ European Academic Journal, July 2015, http://euacademic.org/UploadArticle/1789.pdf 2.”The Relationship between First and Second Language Reading Comprehension abilities.” Published in : International Journal on ICT Education, Knowledge society and Open Governance, Tirana, Albania, Vol 4.No,1, June 2015. ISSN 2304-5442 3.”Factors influencing students’ Reading Comprehension achievement in the foreign language.” Published in: “ANGLISTICUM”, March-April, 2015, vol.4, issue 3-4, ISSN 1857-1878
Download Publication