Emri i Lëndës : Filozofia dhe Teoria e Edukimit
Kodi Tipi i
lëndës
Semestri Leksione
(orë/javë)
Seminare
(orë/javë)
Lab
(orë/javë)
Kredite ECTS
PSD 301-1 A 5 3 0 0 3.00 5
Lektori dhe orari i konsultimeve
Asistenti dhe orari i konsultimeve
Gjuha e kursit English
Niveli i lëndës
Përshkrimi Filozofia e Arsimit është një reflektim sistematik mbi shumëllojshmërinë e aktiviteteve dhe praktikave, me të cilat kërkojmë të kujtojmë njohuri, informacion dhe zhvillimin e kapaciteteve njerëzore. Si e tillë, ajo përfshin qëllimin e qëndrueshmërisë: ne hetim, ose qëllimet e procesit arsimor (duke shpresuar për rezultatet në fund të aktiviteteve dhe praktikave); mjetet më efektive për të arritur këto qëllime( metoda mësimdhënieje); përmbajtja e duhur apo lënda e edukimit (kurrikulat); reflektimet për rolin e individëve në mënyrë shoqërore dhe politike.
Objektivat Kuptimi, Natyra e Arsimit. Ky kurs është hartuar kryesisht për të ndihmuar studentët të reflektojnë mbi natyrën e arsimit duke kultivuar një njohuri të hollësishme nga teoritë më të shquara të arsimit. Për të studiuar secilën nga këto teori do të jenë katër tema kryesore të identifikuara në përshkrimin e kursit: qëllimi arsimor, metoda e mësimdhënies dhe arsimit, përmbajtja arsimore, pasojat sociale dhe politike të arsimit.
Programi i Lëndës
JavaTema
1Duke menduar për arsim, Çfarë është ajo për të qenë qenie njerëzore?Koncepti i arsimimit
2Diferencimi, inaquality dhe procesi arsimor
3Arsimi, Ekonomia dhe Klasa
4Arsimi, shtet dhe statusi
5Pozicionet, Strategjitë dhe ndryshim
6Struktura e pedagogjike
7Indoktrinimi, Racionaliteti
8Provim gjysëmfinal
9Njohuri dhe planprogrami, teoria Curriculum
10Problemet e dijes
11Vetëvendosje
12Sfida postmoderne
13Nevojat, interesat, dhe përvojë
14Kreativiteti, Kultura
15Hulumtimet në mësimdhënie, teori dhe praktikë
16Provimi final.
Parakushtet
Literatura
Referenca të tjera
Punë laboratori
Përdorimi i komp.
Të tjera
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat
1Për të shpjeguar konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
2Përshkruani konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore
3Shembuj Ilustroni konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
4Për të krahasuar konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
5Për të shpjeguar funksionin dhe llojet e filozofisë dhe marrëdhëniet në mes filozofisë dhe institucioneve sociale.
6Për të shpjeguar funksionin e filozofisë dhe përshkruajnë llojet e filozofisë
7Për të përmbledhur marrëdhëniet në mes filozofisë dhe shkencës, arsimit, fesë, ekonomisë.
8Për të shpjeguar karakteristikat kryesore të filozofëve.
9Për të shpjeguar karakteristikat e filozofisë arsimore.
10Për të interpretuar lidhjet mes filozofëve kryesorë dhe arsimit.
11Për të krahasuar filozofët kryesore dhe edukativ.
12Për të vlerësuar programin mësimor dhe procesin e menaxhimit arsimor në aspektin e filozofëve të mëdha dhe arsimit.
13Për të vlerësuar efektet e filozofëve kryesorë në programin mësimor dhe administrimin e procesit arsimor.
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës
Notat e Ndërmjetme Sasia Përqindja
Gjysmë finale130
Kuize00
Projekte00
Projekte semestrale00
Punë laboratori00
Pjesëmarrja në mësim 110
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final40
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final60
Total100
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit)
Aktivitetet Sasia Kohëzgjatja
(orë)
Ngarkesa Totale
(orë)
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) 16348
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) 14342
Detyra 000
Gjysmë finale 11010
Provimi final 11818
Të tjera 000
Ngarkesa totale e orëve 118
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) 4.72
ECTS 5

PDF (Shqip) PDF (Anglisht)