Emri i Lëndës : Filozofia dhe Teoria e Edukimit
Kodi Tipi i
lëndës
Semestri Leksione
(orë/javë)
Seminare
(orë/javë)
Lab
(orë/javë)
Kredite ECTS
PSD 301-1 A 5 3 0 0 3.00 5
Lektori dhe orari i konsultimeve
Asistenti dhe orari i konsultimeve
Gjuha e kursit English
Niveli i lëndës
Përshkrimi Filozofia e Arsimit është një reflektim sistematik mbi shumëllojshmërinë e aktiviteteve dhe praktikave, me të cilat kërkojmë të kujtojmë njohuri, informacion dhe zhvillimin e kapaciteteve njerëzore. Si e tillë, ajo përfshin qëllimin e qëndrueshmërisë: ne hetim, ose qëllimet e procesit arsimor (duke shpresuar për rezultatet në fund të aktiviteteve dhe praktikave); mjetet më efektive për të arritur këto qëllime( metoda mësimdhënieje); përmbajtja e duhur apo lënda e edukimit (kurrikulat); reflektimet për rolin e individëve në mënyrë shoqërore dhe politike.
Objektivat Kuptimi, Natyra e Arsimit. Ky kurs është hartuar kryesisht për të ndihmuar studentët të reflektojnë mbi natyrën e arsimit duke kultivuar një njohuri të hollësishme nga teoritë më të shquara të arsimit. Për të studiuar secilën nga këto teori do të jenë katër tema kryesore të identifikuara në përshkrimin e kursit: qëllimi arsimor, metoda e mësimdhënies dhe arsimit, përmbajtja arsimore, pasojat sociale dhe politike të arsimit.
Programi i Lëndës
JavaTema
1Filozofia e edukimit para shekullit të njëzetat
2Mendimi filozofik dhe arsimore e John Dewey
3Analitike filozofi
4Kontinental filozofi
5Logjikë dhe të menduarit kritik
6Epistemologji dhe edukimi
7Filozofia e shkencës sociale dhe hulumtimet në arsim
8Provim gjysëmfinal
9Vetëvendosje
10Sfida postmodern
11Nevojat, interesat dhe përvoja
12Kreativiteti
13Kulturë
14Hulumtimet në mësimdhënie
15Përfundim: teoria dhe praktika
16Provimi final.
Parakushtet
Literatura
Referenca të tjera
Punë laboratori
Përdorimi i komp.
Të tjera
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat
1Për të shpjeguar konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
2Përshkruani konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore
3Shembuj Ilustroni konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
4Për të krahasuar konceptet që lidhen me filozofinë e përgjithshme dhe arsimore.
5Për të shpjeguar funksionin dhe llojet e filozofisë dhe marrëdhëniet në mes filozofisë dhe institucioneve sociale.
6Për të shpjeguar funksionin e filozofisë dhe përshkruajnë llojet e filozofisë
7Për të përmbledhur marrëdhëniet në mes filozofisë dhe shkencës, arsimit, fesë, ekonomisë.
8Për të shpjeguar karakteristikat kryesore të filozofëve.
9Për të shpjeguar karakteristikat e filozofisë arsimore.
10Për të interpretuar lidhjet mes filozofëve kryesorë dhe arsimit.
11Për të krahasuar filozofët kryesore dhe edukativ.
12Për të vlerësuar programin mësimor dhe procesin e menaxhimit arsimor në aspektin e filozofëve të mëdha dhe arsimit.
13Për të vlerësuar efektet e filozofëve kryesorë në programin mësimor dhe administrimin e procesit arsimor.
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës
Notat e Ndërmjetme Sasia Përqindja
Gjysmë finale130
Kuize00
Projekte00
Projekte semestrale00
Punë laboratori00
Pjesëmarrja në mësim 110
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final40
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final60
Total100
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit)
Aktivitetet Sasia Kohëzgjatja
(orë)
Ngarkesa Totale
(orë)
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) 16348
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) 14342
Detyra 000
Gjysmë finale 11010
Provimi final 11515
Të tjera 11010
Ngarkesa totale e orëve 125
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) 5
ECTS 5

PDF (Shqip) PDF (Anglisht)